Հունվարյան ուսումնական ճամբարի վերաբերյալ հարցաշար

Տաթև Գրիգորյան — Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր միջին դպրոց 8-7

Ինչպե՞ս ես վերաբերվում ճամբարներին։

Ես ճամբարներին վերաբերվում եմ շատ դրական։

Ինչո՞վ է տարբերվում ճամբարը քո դպրոցական առօրյայից։

Ճամբարը տարբերվում է իմ դպրոցական առօրյայից նրանով, որ ճամբարին մենք ավելի հաճախ ենք ճամփորդում։

Նշի՛ր ձմեռային ճամբարի առավելությունները։

Ձմեռային ճամբարն ունի հետևյալ առավելությունները․ ձյուն է տեղում և կարող ես խաղալ ձնագնդի, պատրաստել ձնեմարդուկ, քշել սահնակ, չմուշկ և լեռան վրայից սահել դահուկներով։

Ճամբարում ամենից շատ քեզ ի՞նչն է գրավում։

Ճամբարում ինձ ամենաշատը գրավում է՝ ուսուցիչների ջերմ վերաբերմունքը և հաճախ ճամփորդելը։

Ի՞նչ կարծիք ունես ճամբարային ջոկատների վերաբերյալ։ Լա՞վ է, որ խառը խմբերով եք աշխատում։ Նշի՛ր երեք առավելություն։

Ինձ համար լավ է, որ մենք աշխատում ենք խառը խմբերով, որովհետև․․․

1. խառը խմբերով աշխատելը հնարավորություն է տալիս ընկերանալ մյուս սովորողների հետ։

2. խառը խմբերով աշխատելիս օգնում ենք տարբեր սովորողների։

3․ խառը խմբերով աշխատելիս մեկս մյուսից նոր բաներ ենք սովորում։

Ի՞նչը կփոխեիր քո ճամբարային օրակարգում։

Ես ճամբարային օրակարգում ոչինչ չէի փոխի, քանի որ ճամբարը տվել է մեզ այն՝ ինչի կարիքը մենք ունենք։

Ի՞նչ խորհուրդ կտաս ջոկատավարներին։

Ես ջոկատավարներին ոչ մի խորհուրդ չեմ տա, որովհետև ջոկատավարները շատ բանիմաց են։

Ի՞նչ կառաջարկես ճամբարական ընկերներիդ։

Ես ճամբարական ընկերներիս կառաջարկեմ, որ բաց չթողնեն մեր հետաքրքրիր ճամփորդությունները։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով