Մեղուն ու հավը

Մեղուն ու հավը by Զատիկ ռադիո

1Բլոգումդ գրի՛ր՝ ինչի՞ մասին էր առակը, ի՞նչ սովորեցրեց քեզ այն։

1) Առակը մեզ ուզում էր ասել, որ ինչ-որ մի լավ բան ես անում պետք է լուռ անել ,ոչ թե՝ հայտարարել։

2) Առակը մեզ ուզում էր ասել, որ պետք չի քո կատարած փոքրիկ գործով բոլորի մոտ գլուխ գովել։

2. Կա՞ն քո շրջապատում այնպիսի մարդիկ, ովքեր իրենց կատարած փոքրիկ գործով բոլորի մոտ գլուխ են գովում։

Իմ շրջապատում չկան այդպիսի մարդիկ։

3Նմանատիպ մի առակ էլ ինքդ հորինի՛ր։

Աղվեսն ու մրջյունը

Աղվեսն ծիծաղելով մրջյունին ասաց․

— Ինչ անկարգ միջատ ես դու։ Ամբողջ օրը միայն այնտեղից-այնտեղ ես գնում։

— Իսկ դու աղվես, ինչ ե՞ս անում։

— Մի՞թե դու չգիտես մրջյուն, որ ես խորամանկություններ եմ անում։

— Իսկ ես քեզ խորհուրդ կտամ, որ քո արած խորամանկություններով գլուխ չգովես, քանի որ դա վատ արարք է։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով